måndag 11 februari 2013

Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse av Karin som har en härlig blogg med allt möjligt i. Roliga och fina virk mönster o idéer, goda mumsiga recept och fina bilder från hennes favoritställen.

Med utmärkelsen följer ett uppdrag att skicka den vidare till bloggar som har färre än 200 följare. Sedan ska man berätta vilka man utnämner och länka till de bloggarna, och skriva på deras bloggar att de fått en utmärkelse . Svara på frågorna du fått och hitta på nya till dem du ger utmärkelsen till.
 Karins frågor :
Vad håller du på att virka /sticka just nu?
Vad står det på "ska göra listan"
Just nu stickar jag vidare på min röda tröja på tvären , den har jag stickat på ett bra tag även repat upp då och då. Jag tycker att den är lite tradig att hålla på med så jag lyckas göra massa andra saker samtidigt.

På "ska göra listan" står just nu Bamse och hans vänner till barnbarnet. De tar sin lilla tid  för hon lyckas också komma på massa andra saker som hon vill att farmor skall fixa.
BAMSE and FRIENDS - PDF crochet pattern
Jag skickar vidare utmärkelsen till följande bloggar;
Melody: lilla ulliga gullhunden som hittar på så mycket skojiga saker och hennes matte/bloggmedhjälpare som skriver så bra om deras äventyr.
Annelie: som låter oss följa med i lille Hjalmars liv och som pysslar mycket fint (när hon hinner).
Lisa: för att hon alltid har svar när man frågar nåt och för alla hennes underfundiga berättelser och roliga mönster. I och för sig tror jag att hon är över 200 gränsen men jag chansar.

Edit; (såg nu att melody fått flera frågor , hoppas hon orkar med mina också.)

Mina frågor kommer här 
Favorit pyssel?
Bästa stället i Sverige?
Underbart fikabröd?
Valfritt att dela med sig av Bästa receptet

Tackar på förhand och ha det så gott. kram

3 kommentarer:

  1. Grattis till utmärkelsen och Tusen Tack för att du skickat den vidare till oss! Vi blir alltid glada för positiv uppmärksamhet och gläder oss lika mycket åt varje utmärkelse! Underbart med allt positivt som vi får uppleva i bloggvärlden.
    Trevliga frågor som vi kommer att svara på så klart!
    Måste bara fundera lite på vad som är Bästa receptet,
    vi älskar ju fikabröd så måste bli något sådant.
    Kram från
    Melody och matte

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul att läsa dina svar och Bamse och hans kompisar var ju bara hur söta som helst, det blir kul att se när du jobbar med dom framöver. Ha det bra Karin

    SvaraRadera
  3. Åh! Så glad jag blir. :) Tusen tusen tack! Självklart tar jag emot denna och besvarar dina frågor. :) Och skickar den vidare såklart! ;) Kram!

    SvaraRadera