lördag 25 februari 2012

Nalle Puh

Virka Nalle puh,crochet winnie the pooh
Nalle Puh, du söta och kloka björn, nu är du äntligen färdig. Det var i sista minuten, imorgon får jag se gullungens reaktion när hon får honom i tvåårspresent. Hon har sett honom under tillverkning men då bara sagt att jag skulle fixa för det var sönder. Hihi, hon är så kul. Han blev 26 cm hög och orsakade ett eller flera gråa hår för det var rätt knepigt på vissa ställen. Nu får jag lov att sätta virknålen i Ior eller Tigger eller Nasse. Hmm, vilka val man måste göra ;)

4 kommentarer:

  1. Åhh va fin han blev! Ska bli kul att få se honom imorgon.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Men vad fin Nalle Phu blev, vilket jobb. Kommar att följa ditt virkande med de andra figurerna också :)
    Hejsan från Karin

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilken underbar Nalle Puh skulle själv vilja göra en men hittar inget mönster på svenska. Ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag undrar om du möjligen säljer mönstret på Nalle Puh på Svenska. Skulle bli enormt lättad då jag sitter och försöker översätta det mönster jag har köpt på nätet men som är på engelska. MVH Beryl

    SvaraRadera